+++السلام والنعمة "الراعى يحبك الراعى ينتظرك"+++
+++السلام والنعمة "الراعى يحبك الراعى ينتظرك"+++
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البوابةالبوابة  الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  الكتاب المقدسالكتاب المقدس  الكتاب مسموع و مقروءالكتاب مسموع و مقروء  تفسير الكتابتفسير الكتاب  مركز تحميل الصورمركز تحميل الصور  youtubeyoutube  جروب المنتدىجروب المنتدى  twittertwitter  rssrss  دخولدخول  

ربنا بيندة عليك حتسمعة ؟

كاتب الموضوعرسالة
maro marmar
العضو الملائكى
العضو  الملائكى
maro marmar

ربنا بيندة عليك حتسمعة ؟ Empty
مُساهمةموضوع: ربنا بيندة عليك حتسمعة ؟   ربنا بيندة عليك حتسمعة ؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 22, 2012 3:04 pm

لقى واحد واحده فى وضع الخطيه البنت قامت جرت هى والولد راح الاب الراهب فضل يجرى ورا الولد ويقوله يا ابنى استنى يا ابنى استنى وكان الاب الراهب بيجرى ويقوله استنى بس راح الولد وقف فقال للراهب عايز منى ايه فقاله يا ابنى انا عايزك تقولى ربنا يشفيك فقاله بس كد روح يا عم ربنا يشفيك فشفي الاب الراهب فى الحال راح الاب زعل اوى وقال لربنا انا اللى اديلى 25سنه بحبك وفى خدمتك طلبت منك انك تشفينى مسمعتليش والخاطى ده تسمعله فرد عليه ربنا وقاله انت اديلك معايا 25 سنه وانا كمان بحبك بس انا اديلى 25 سنه مستنى الولد ده انه يرجعلى واه رجع ولما شاف الولد ده اللى حصل للراهب رجع لربنا وبكا بكاء مره فا احنا مهما ما بنعمل ربنا مستنينا وفاتح احضانه لينا

ربنا بيندة عليك حتسمعة ؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عيني عليك
» أُحكم على نفسك، قبل أن يُحكم عليك!
» محاضرة " انك تستطيع كل شئ ولا يعصي عليك امر "
» لا بد لعمل الخير أن يرتد عليك
» ترنيمة هارمي كل اتكالي عليك