+++السلام والنعمة "الراعى يحبك الراعى ينتظرك"+++
+++السلام والنعمة "الراعى يحبك الراعى ينتظرك"+++
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البوابةالبوابة  الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  الكتاب المقدسالكتاب المقدس  الكتاب مسموع و مقروءالكتاب مسموع و مقروء  تفسير الكتابتفسير الكتاب  مركز تحميل الصورمركز تحميل الصور  youtubeyoutube  جروب المنتدىجروب المنتدى  twittertwitter  rssrss  دخولدخول  

افتح قلبى عشان اصلى

كاتب الموضوعرسالة
maro marmar
العضو الملائكى
العضو  الملائكى
maro marmar

افتح قلبى عشان اصلى Empty
مُساهمةموضوع: افتح قلبى عشان اصلى   افتح قلبى عشان اصلى Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 19, 2012 3:07 pm

افتح قلبى عشان اصلى 28971694189993717666

يارب ادينى المحبة اللى اقعد بيها معاك متحرمنيش من الكلمة الكويسة معاك افتح قلبى عشان اصلى انا معرفش اصلى ادينى انت يارب عشان اصلى علمنى انت زى ما التلاميذ قلولك علمنى نصلى خلى روحك القدوس يعمل فيا يتكلم على لسانى خلى نعمتك تشعلنى ادينى رعدة ادينى قعدة معاك ادينى خلوة معاك عودنى ان اصلى من اجل كل الناس اللى انا نسيتهم ادينى اصلى من اجل كل الاشخاص اللى انا بدينهم فى قلبى وفى فكرى واصلى من اجل الذين اللى سودت سيرتهم فى نظرى يارب غير قلبى متخليش العداوة تدخل فى قلبى يارب صفى قلبى من ناحيتهم وحنن قلبى عليهم وحنن قلوبهم عليا انا عايز اصلى اليك من قلب نقى علشان تبقى صلواتى مقبولة اليك انا بعترف امامك انى فيا العيب دة شيلة انت منى نجينى من خطيتى يارب مش عايز اسيبك غير لما تخلصنى من خطيتى ارحم ضعفى يارب وارحم جهلى وارحم عجزى ادينى قوة يارب

افتح قلبى عشان اصلى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اصلى بدون حراره فسامحنى
» ربنا مخلقناش عشان نتألم
» افتح عيني كى اراك
» مديح انا افتح فمى واتكلم اشفع فينا ياميخائيل ابونا ارميا بولس
» تعالى يا لذة قلبى